Õppedisaini kursuse kokkuvõtte

24.09:

  • Tutvustati mõistet “persoona” õppedisainis, mis sarnaneb tarkvara arendamise ja testimise valdkonnas kasutatava sihtrühma mõistega.
  • Moodustati rühm, et töötada välja tehisintellekti õpetamise prototüüp kõige väiksematele, kus koolitajaks on õpetaja

08.10:

  • Loeng “Disaini mõiste” tõi rohkem selgust õppedisaini ootuste ja võimaluste osas.
  • Alustati tööd Taiga keskkonnas, uurides disainivõimalusi.
  • Tutvuti Merrill’i õpetamise põhimõtetega, mis kavatseti integreerida prototüübi lõppversiooni.

22.10:

  • Loengu teemaks oli taksonoomia, kus puudutati Bloomi taksonoomiat ja hierarhilist tegumianalüüsi.
  • Rühmatööna loodi mind-map, kursuse kirjeldus LePlanneris ning stsenaarium, mis kirjeldas põhjalikult kursuse printsiipi ja teekonda.

19.11:

  • Loodi õppetraektoor, kus käsitleti erinevaid tegevusi ja nende seoseid.
  • Kirjeldati traektooriat ilma OSKAB ja TEAB sõnadeta, näidates selget arusaamist õppimise protsessist.

03.12:

  • Loeng evalvatsioonist ja suuline tagasiside eelmise töö eest, mis tugevdas esitlemise enesekindlust Õpikeskkondade aine raames.
  • Töötati edasi digitaalse prototüübi kallal, kasutades BPMN stiili ja Merrill’i põhimõtteid.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started