24.09:
- Tutvustati mõistet “persoona” õppedisainis, mis sarnaneb tarkvara arendamise ja testimise valdkonnas kasutatava sihtrühma mõistega.
- Moodustati rühm, et töötada välja tehisintellekti õpetamise prototüüp kõige väiksematele, kus koolitajaks on õpetaja
08.10:
- Loeng “Disaini mõiste” tõi rohkem selgust õppedisaini ootuste ja võimaluste osas.
- Alustati tööd Taiga keskkonnas, uurides disainivõimalusi.
- Tutvuti Merrill’i õpetamise põhimõtetega, mis kavatseti integreerida prototüübi lõppversiooni.
22.10:
- Loengu teemaks oli taksonoomia, kus puudutati Bloomi taksonoomiat ja hierarhilist tegumianalüüsi.
- Rühmatööna loodi mind-map, kursuse kirjeldus LePlanneris ning stsenaarium, mis kirjeldas põhjalikult kursuse printsiipi ja teekonda.
19.11:
- Loodi õppetraektoor, kus käsitleti erinevaid tegevusi ja nende seoseid.
- Kirjeldati traektooriat ilma OSKAB ja TEAB sõnadeta, näidates selget arusaamist õppimise protsessist.
03.12:
- Loeng evalvatsioonist ja suuline tagasiside eelmise töö eest, mis tugevdas esitlemise enesekindlust Õpikeskkondade aine raames.
- Töötati edasi digitaalse prototüübi kallal, kasutades BPMN stiili ja Merrill’i põhimõtteid.