What? So what? Now what?

Õppedisaini kursus oli mitmekesine ja hariv kogemus. Alguses tundus aine keeruline, kuid see muutus kiiresti huvitavaks.

Samm-sammult liikusime loengust loenguni ja iga kord tutvustati uusi mõisteid ja ülesandeid. See oli väljakutse, eriti kuna olen lasteaiaõpetaja ja mul puudus eelnev kogemus õppedisainis.

Käsitleti olulisi teemasid, alates õppekavade planeerimisest kuni tehnoloogiliste rakendusteni hariduses. Rõhutati individuaalse õppimise ja tehnoloogia rolli, samuti tutvustati erinevaid õppedisaini mudeleid.

Lisaks saime ise ideid genereerida ja luua oma kursust. Praktiliste projektide kaudu saime kogeda õppimise põhimõtete rakendamist reaalsetes olukordades. Õppejõud toetasid tõhusalt teadmiste omandamist ja nende praktilist rakendamist.”

Kursuse käigus seisin silmitsi väljakutsetega. Alustasin kolmeliikmelise meeskonnaga, kuid kogu meeskond lahkus, jättes mind üksi projektiga. Olin sunnitud üksinda lõpuni viima. Kuigi mul tekkis palju erinevaid mõtteid, suutsin end kokku võtta ja lõpuni välja minna.

Minu arvates oli see päris huvitav ainekursus, kus ma sain oma eriala rikastada uute teadmistega ja loodi mänguprototüüp AI õpetamiseks koolieelikutele ja algklassidele.

See aine andis palju teadmisi ja mõtteid millega ma lähen nüüd edasi.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started