Õpileping

Teema – Mida ma soovin õppida? Mis valdkond?

Olen alushariduse pedagoog. Algusest peale mind huvitusid robotid ja uute mängude loomine.Kuna olen eesti keele õpetaja ja töötan muukeelsete lastega siis tahan õppida, kuidas luua veebikeskkondi, mänge ja erineva materjali vanematele ja lastele. Soovin katsetada ja võrrelda erinevaid õpekeskkondi.

Eesmärgid – Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?

Praegu digipädevus on väga aktuaalne ja ruttu arenev. Tahan teada saada kuidas on arenenud õpekeskkonnad läbi aegade ja kuhu arenevad edasi. Ma tahan õppida põhjalikumalt erinevaid õpekeskkondi ja tutvuda nende võimalustega. Tahan tutvustada erinevate valdkondade võimalusi kolleegidele, lastele, vanematele. Tahan muuta minu töö põnevamaks ja huvitavamaks.

Strateegiad – Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?

Et saavutada eesmärke on väga oluline arusaada mis tähendab haridustehnoloogia ja kui aktuaalne see on meie elus. Selleks loen artikleid, osalen loengutes, teen kodutöid. Olen uudishimulik digitehnoloogia vastu.

Vahendid/ressursid – Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?

Planeerin oma aega. Kasutan erinevaid nutiseadmeid (telefon, arvuti, tahvelarvuti jne). Samuti kasutan e-raamatukokku, erinevad õpehaldusüsteeme ja õpekeskkondi.

Hindamine – Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda?

Aktiivselt osalen loengutes

Kasutan erinevaid õpekeskkondi

Olen lugenud erinevaid teemaga seotud artikleid

Kõik kodutööd on tähtajaks valmis

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started